niedziela, 22 lipca 2012

Little about myself

 Dzisiejsza notke zaczne od przeprosin za to, ze tak dlugo mnie nie bylo. Jest to spowodowane przede wszytkim tym, ze teraz tak naprawde czuje, ze sa wakacje: pozne powroty do domu, wyglupy z przyjaciolmi, a do tego mam problemy z komputerem (nie wiem czemu nie chce sie wlaczyc). A Wy jak spedzacie wolny czas, ktorego pozostaje nam coraz mniej ;( ? Mam nadzieje, ze dobrze sie bawicie. Ja wyjezdzam na wakacje dopiero w sierpniu, wiec teraz korzystam poki moge <3.

Tak jak juz mowilam mam problemy z moim komputerem, i korzystam z takiego dziwnego laptopa, gdzie nie moge nawet uzywac polskich znakow, a tym bardziej wstawiac jakichkolwiek zdjec ;/ Takze straaasznie Was przepraszam. Normalnie poczekalabym, az naprawia te awarie w komputerze, ale nie bylo mnie dosc dlugo i chcialam Wam powiedziec, ze juz niedlugo dodam jakas porzadna notka. Pisze to poniewaz zalezy mi na cztelnikach, a nie chce zebyscie mysleli ze sie poddalam, bo tak nie jest. Sa czasami rzeczy nad ktorymi nie moge zapanowac i to sa wlasnie te rzeczy.

Bardzo Was przepraszam naprawde :**

PS. Tytul nastepnego posta to "Music is my life" wiec pewnie domyslacie sie o czym bedzie :) Moglabym juz dzis go napisac, ale chce zeby byl ten klimat ze zdjeciami i kolorowa czcionka.

Dziekuje waszystkim moim cztelnikom, ktorych chyba narazie nie jest za wiele, ale i tak wam serdecznie dziekuje <3333

1 komentarz:

  1. Tez czasem mam problemy z komputerem, to normalne ^^
    Nie przejmuj się : )

    OdpowiedzUsuń